П`ятниця, 18.08.2017, 10:00  Вітаю Вас Гість | RSS
Ласкаво просимо на сайт НВК "Сокілецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - ДНЗ” село Сокілець, Дунаєвецький район, Хмельницька область, Україна
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Сокілецька школа
Сокілецька школа
Категорії розділу
Сокілецька школа сьогодні [10]
Вхід на сайт
Для вчителів
- Статут школи
- Нормативна база
- Репозитарій робіт ППД
- Портфоліо Кривої С.В.
- Методична робота
- Виховна робота
- Атестація вчителів
- Нові стандарти - нова школа
- Конкурс «Учитель року»
- Конкурс "Вчитель-новатор"
- Фізкультурно-оздоровча робота в школі
- Дошкільна та початкова освіта
Для учнів
- Правила поведінки учнів
- ДПА 2015
- Тести ЗНО
- Сторінка бібліотекаря
- Гуртки та секції
- Конкурсні роботи
- Поради психолога
- Дій в умовах надзвичайних ситуацій
Для батьків
- Наші класи
- Виховні заходи
- Обдаровані діти
- Відкриті уроки
- Екологічна ситуація.
- Історія Сокілецької церкви
- Видатні земляки
Пошук по сайту
Ми в соцмережах
- Сокілецька школа в "Вконтакті"
Відео: співають наші учні
- Пісня "Про Сокілець"
- Пісня "Україна"
- Пісня "Мій рідний край"
- Пісня "Вишиванка"
- Пісня "Квітуча Україна"
- Пісня "На нашій Україні"
- Пісня "Літо"
- Пісня "Над Дніпром"
- Пісня "Василечки"
- Пісня "Мамина коса"
- Пісня "Ми щасливі діти"
- Пісня "Тихо над річкою"
- Пісня "Всі ми діти..."
- Пісня "Мама"
- Пісня "Виростеш ти..."
- Пісня "Моя Україна"
- Молитва за Україну
Відео: співають наші вчителі
- Пісня "Моя Україно"
- Пісня "Біла хата"
- Пісня "Вальс кохання"
- Пісня "Зачарована..."
- Пісня "Біла акація"
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всьго відповідей: 121
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Всьго користувачів: 160
Нових за місяц: 0
Нових за тиждень: 0

З усіх зареєстрованих:
Хлопців: 39
Дівчат: 121

Спілкування
- Інформація про сайт
- Наш форум
- Книга відгуків
- Напишіть нам листа
Всьго на сайті матеріалів
Фотографій: 570
Відео та аудіо: 203
Новин: 187
Статей: 131

Наш банер
Сокілецька школа

Корисні посилання
- Блог Кривої С.В. "Ось ми фарби в руки взяли"
- Дунаєвецький районний методичний кабінет
- Хмельницький ОІППО
- Вінницький центр оцінювання знань
- ПедПреса
- Департамент освіти і науки Хмельниччини
- Міністерство освіти і науки України
- Щоденник
- Національна академія педагогічних наук України
- Сайт Президента України Порошенка П.О.
Перекласти сайт
Сокілецька школа
Головна » Статті » Сокілецька школа сьогодні » Сокілецька школа сьогодні

Основні принципи діяльності школи – родини

1. Принцип природовідповідності Діти від природи не рівні, в них різні можливості, здібності та нахили, прагнення і життєві орієнтири, словом усі люди різні і саме цим законом нерівності визначається розвиток і результати педагогічного процесу.

2. Принцип суб'єкт - суб'єктної взаємодії Проголосивши людину вищою цінністю, наша держава відчинила двері для проникнення гуманістичних ідей. В школі-родині учень є суб'єктом діяльності, пізнання і спілкування, вільною самодіяльною. Всіх дітей тут люблять, поважають і створюють найкращі умови для їхнього розвитку. Школа пристосована до учнів, їм забезпечено атмосферу комфорту і "психологічної безпеки.

3. Принцип національної спрямованості Цей принцип закликає українську родину виховувати дітей і молодь в дусі ідей, ідеалів, почуттів, прагнень, моралі, культурних здобутків, світогляду українського народу, жити: працювати і творити для загального добра, для України. Ідея народності зобов'язує нас мати й використовувати свою національну систему виховання, вводити наших дітей у сферу українознавства, досконалого володіння українською мовою, фольклором, усіма видами та жанрами українського народознавства, мистецтва, домоводства, народної педагогіки, кулінарії, медицини, тощо. Адже народна творчість є невичерпним джерелом нашої духовності, виховної мудрості.

4. Принцип наступності та спадкоємності поколінь Доцільність дотримання цього принципу диктується головною тенденцією живого організму зберігати й відтворювати у нащадків основні ознаки та властивості батьків. Значення свого народу, любов до батька-неньки, повага до старших і літніх людей у сім'ї (дідуся, бабусі), значення історії українського народу, рідного краю (села, міста), шанування предків і дідизни, піклування про батьків і в старості, бережне ставлення до всього, що залишилось в серцях у спадок і на пам'ять від батьків, діда й прадіда - ось основні віхи (і то далеко не всі) реалізації даного принципу. Він накладає на батьків чимало обов'язків. Бо хто ж, як не батьки, виховує у дітей ці якості ? Вірність дітей заповітам, звичаям і традиціям батьків - провідне кредо родинного виховання, основний закон сімейного життя.

5. Принцип участі в праці Виходимо з "золотого правила" української етнопедагогіки, згідно з яким "людина виховується в праці, через працю і для праці", "без праці людину не виховаєш", бо праця є метою людського життя і його суттю. Навіть час визначений, коли треба прилучити дитину до праці: "Відтоді, відколи вміє сама орудувати ложкою - набирати з миски їжу і нести до рота". Дуже повчальною є українська народна притча: "Якщо хочеш мати в сім'ї виродка, дай своєму чадові все, що йому заманеться, і не залучай його до праці: виродок готовий !" Вміння працювати "головою і руками, любов до праці — найкраща спадщина, яку можуть залишити батьки своїм дітям, найпереконливіший аргумент людської порядності". Праця - природний стан кожної людини, природна потреба здорового організму. "Виховання, якщо тільки воно бажає людині щастя, повинне готувати її не для щастя, а для праці". К. Д. Ушинський.

6. Принцип особистісної орієнтації Означає спрямування виховного впливу на дітей з метою їх особистісного виявлення, розвитку власної волі і самостійного мислення, творчої думки і ініціативи, вільної діяльності, винахідливості, вироблення рис ділової людини, господаря на рідній землі, що вміє вправно та впевнено вести свою справу, бути ощадливим господарем, власником чи бізнесменом, громадським діячем, добрим сім'янином.

7. Принципи педагогічної компетентності батьків та єдності вимог і виховних напрямів Націлює батьків на достатню їхню обізнаність з народною педагогікою та з основами наукової теорії виховання і суміжних з ними галузей (психології, анатомії і фізіології дитини, гігієни та ін.) та застосування їх у виховній роботі, забезпечення єдності вимог батька й матері; сім'ї, школи й громадськості у вихованні дітей.

Категорія: Сокілецька школа сьогодні | Додав: Математик (02.05.2010)
Переглядів: 1208 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Зміст та дизайн веб-сайту захищений авторським правом.
Будь-які матеріали сайту заборонено дублювати, розповсюджувати або публікувати без письмової згоди автора.
Безкоштовний конструктор сайтів - uCozАвтор сайту: Крива Світлана Василівна © 2017